Valgamaa Arenguagentuuri poole on pöördunud mitmed kliendi kontaktikeskused, kus töötajatel tuleb vastata sissetulevatele kliendi kõnedele/meilidele, korraldada klientide ja ettevõtte teabevahetust, pakkuda spetsiifilisi teenuseid (nn reisikorraldus, raamatupidamine jne). Kuna tihtipeale on tegemist rahvusvahelise kliendiga, siis peab suhtlus olema võõrkeeles. Selleks, et nimetatud keskused julgeksid laieneda Valgamaale tahaksid nad teada, palju on meil olemas inimesi, kes oleksid valmis taolist tööd tegema ja mis keeli peale eesti ja vene keele veel vallatakse. Töötasu oleks vähemalt Eesti keskmine ja lisatasud oleneksid lisakeeltest või spetsiifilistest oskustest. Mõistmaks potentsiaali, on Arenguagentuur kaardistamas huvi kirjeldatud töövõimaluse vastu.   Küsitluse leiate siit: eestikeelne ja inglisekeelne . .